سردارسلیمانی در جبهه مقاومت یک تحول بزرگ به وجود آورد
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان درگفتگو با جام جم:

سردارسلیمانی در جبهه مقاومت یک تحول بزرگ به وجود آورد

امام جمعه کرمان با اشاره به رضایت شهروندان از خادمان نظم و امنیت گفت: کار روزانه این عزیزان هم مصداق عینی جهاد است. 
امام جمعه کرمان با اشاره به رضایت شهروندان از خادمان نظم و امنیت گفت: کار روزانه این عزیزان هم مصداق عینی جهاد است. 
کد خبر: ۱۴۳۵۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ فرمانده انتظامی استان کرمان به اتفاق جمعی ازمعاونان با امام جمعه کرمان دیدار و ضمن ارائه گزارشی کوتاه از دستاوردهای اخیر مجموعه انتظامی، بر مشارکت همیشگی عموم شهروندان با خادمان نظم و امنیت، قانونمندی و توجه به امر به معروف و نهی از منکر در امور زندگی و مراودات شهروندان تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) بیان کرد: حضور انتظامی در سطح جامعه کاملا پر رنگ است اما قبل از این سازمان، دستگاه های مختلفی وجود دارند که باید تلاش کنند جرمی شکل نگیرد، اما در برخی موارد می بینیم که این سازمان، هم باید ماموریت خودش را انجام دهد و هم مسئولیت دیگر حوزه ها را به دوش بکشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: انصافا بچه های مجموعه انتظامی کار هر روزشان سنگین و جهاد است و این موضوع اجر و پاداش تلاش جهادی آنان را چند برابر می‌کند و مسئله بعد این است که کارنامه این عزیزان هم در سیستم خودشان و هم در چند جای دیگر رصد می شود و خوشبختانه، انتظامی در کشور کارنامه قابل قبولی دارد.

 

وی با اشاره به رضایت شهروندان از خادمان نظم و امنیت بیان داشت: در این میان کارنامه ای که بسیار تا بسیار مهم است قضاوت مردم و مهمتر از آن پرونده ای است که در پیشگاه خداوند متعال شکل می گیرد؛ در این پرونده به هر میزان که به ما قدرت، میدان و اختیارات می دهند جایگاه آدم هم بالاتر می‌رود و قدرت بیشتری پیدا می‌کند و چه بهتر که از این جایگاه برای خدمت جهادی به مردم استفاده کنیم.

 

امام جمعه کرمان درپایان با آرزوی توفیق روزافزون برای خادمان نظم و امنیت یادآور شد: عزیزان انتظامی از این قدرت و توان مدیریت بالا بهره مند هستند و در سایه این توانایی ها کارهای ارزشمندی انجام می دهند که کمتر دیده می شوند اما ارزش و قرب این خدمات پنهان نزد خداوند بالاتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها